El proceso tomó 2 semanas. Acudí a una entrevista en Electrolux (Charlotte, NC)
Entrevista
Unprofessional experience with this company. Changed interview times multiple times, poor communication and and literally no communication from them after the interview. With that experience, happy that there was no follow up.....
Me postulé a través de una agencia de empleos. El proceso tomó 2 meses. Acudí a una entrevista en Electrolux (São Paulo, ) en jul 2025
Entrevista
Foi conduzido pela cia de talentos, com etapas de testes e uma entrevista através de IA pelo whatsapp. Depois disso tem dinamica em grupo,que foi tranquila, e depois conversa com os gestores.
Me postulé a través de otra fuente. Acudí a una entrevista en Electrolux (Milán) en sep 2024
Entrevista
Colloquio composto in diversi step, 6 se non sbaglio, incontrando recruiter e poi hiring manager e altri capi. Ho fatto anche 2 colloqui di persona in ufficio e un test