Me postulé en línea. El proceso tomó 3 días. Acudí a una entrevista en Vermaat Groep (Ede) en mar 2022
Entrevista
Fijn proces, wordt goed naar je wensen geluisterd. Vermaat is een fijne werkgever. Zeker aan te raden. Hele fijne tijd hier gehad als horeca medewerker. Prima bijbaan voor als je jong bent.