Me postulé a través de un reclutador. Acudí a una entrevista en Regeneron en sep 2023
Entrevista
Meerdere keren met die recruiter gesproken en lange gesprek met HR ook en toch na maanden wacht ik op een terugkoppeling ook voor een negatieve uitslag. Vind ik niet zo professioneel.