Me postulé a través de una recomendación de un empleado. El proceso tomó 2 días. Acudí a una entrevista en Flex (Jaguariúna)
Entrevista
Ótimo, deixou super avontante e ótimista para o cargo, foi uma conversa muito boa, perguntas fáceis mais que apresentava muitos interesses nas respostas