Me postulé a través de una recomendación de un empleado. Acudí a una entrevista en FMC Technologies (Río de Janeiro)
Entrevista
otimo,tivemos condiçoes de nos expressare ouvir um pouco sobre a empresa as condiçoes de trabalho que iriam nos oferecer e a uniao entre os candidatos.