Tijdens de sollicitatieprocedure heb ik op kantoor een prettig en open gesprek gevoerd met verschillende belanghebbenden. Het was een constructieve ontmoeting waarin wederzijdse verwachtingen en mogelijkheden duidelijk zijn besproken, wat mij een positief en vertrouwd gevoel gaf over de organisatie en de functie.
Me postulé en línea. El proceso tomó 4 semanas. Acudí a una entrevista en DEME (Breda) en jul 2016
Entrevista
ik heb gereageerd via hun website en kreeg een email met uitnodiging om op gesprek te komen waar iemand van HR en de desbetreffende hse manager aanwezig was, het gesprek duurde 1 uur en het leek soepel en makkelijk te verlopen ik was positief totdat ik de negatieve feedback kreeg van HR dat er geen "klick" was volgens de manager. dus pas op hier schijn bedriegt.
Preguntas de entrevista [1]
Pregunta 1
wat weet je van dit bedrijf?
waarom heb je gesolliciteerd op deze baan?
vertel eens over jezelf?
ken je het management-systeem IMPACT?