Me postulé en persona. El proceso tomó 1 día. Acudí a una entrevista en Albert Heijn (Amstelveen) en ene 2012
Entrevista
formulier invullen en langskomen. Gewoon ingevuld. Langsgeweest. Ze wilden me zien. Verder geen echt sollicitatiegesprek. Kon snel beginnen en het was goed. Niet moeilijk iedereen kan het. Ze namen volgens mij ook iedereen aan. Wellicht als je heel klein bent niet, want je moet overal bij kunnen. Maar normale mensen werden aangenomen. Geen wachtlijst ofzo.
Preguntas de entrevista [1]
Pregunta 1
hoeveel wil je werken? In uren/dagen. Verder geen vragen ofzo. Erg makkelijk
Acudí a una entrevista en Albert Heijn (Buytenwegh de Leyens)
Entrevista
Was een goed gesprek, kreeg een rondleiding en een kennismakingsgesprek met een aantal andere medewerkers voor de rest ging het sollicitatie gesprek goed en werd ik vriendelijk en met respect behandeld
Acudí a una entrevista en Albert Heijn (Hoofddorp)
Entrevista
Formulier ingevuld met persoonlijke informatie om interesse aan te geven in de functie. Na een week of twee kreeg ik een mail met de vraag of ik op gesprek wilde komen. Kort gesprek met teamleider. Er werden vragen gesteld over mijn motivatie en mijn werkwijze.
Introductiegesprek met manager van de winkel en kleine introductie van het team. Waren meerdere sollicitanten aanwezig. De verschillende onderdelen van werkzaamheden werden uitgelegd en de afdelingen ook. Prima verlopen en goeie ervaring mee opgedaan.