Flex Contact Center: Trabalho cansativo, robótico e baixo salário. | Glassdoor.com.mx
  1. "Trabalho cansativo, robótico e baixo salário."

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    • Equilibrio entre trabajo y vida personal
    • Cultura y valores
    • Oportunidades laborales
    • Remuneración y prestaciones
    Teleatendente en Florianópolis, Santa Catarina
    No la recomienda

    Trabajé como en Flex Contact Center

    Ventajas

    fácil entrada, bom para o primeiro emprego. Pessoal bem humorado, boa estrutura, proximidade entre profissionais de diferente nível hierárquico.

    Desventajas

    Pouca liberdade, baixo salário, comissões progressivas e bastante restritas é um pequeno grupo que recebe os melhores cadastros, pouca flexibilidade de horário.

    Continuar leyendo
    Flex Contact Center2015-09-22

Otras evaluaciones de empleados

  1. "Good company to start, flexible politics."

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    • Equilibrio entre trabajo y vida personal
    • Cultura y valores
    • Oportunidades laborales
    • Remuneración y prestaciones
    • Dirección
    Empleado actual - Data Scientist en Florianópolis, Santa Catarina
    La recomienda
    Perspectiva positiva

    He estado trabajando como tiempo completo en Flex Contact Center por menos de un año

    Ventajas

    Good starting salary in comparison to the market, relatively flexible work time.

    Desventajas

    Doesn't provide the possibility to do remote working, even for IT. The dress code could be better, for example, it is only possible to use a very specific kind of shorts in the summer if you want to use shorts, and this kind of shorts is very uncomfortable.

    Continuar leyendo
    Flex Contact Center2019-11-23
  2. "Project Manager"

    EstrellaEstrellaEstrellaEstrellaEstrella
    Empleado actual - Empleado anónimo 

    He estado trabajando como tiempo completo en Flex Contact Center

    Ventajas

    A good enviroment to work, with great people and amazing team

    Desventajas

    its a small company and Brazil stay at a critical finances crises

    Flex Contact Center2015-08-19

Descubre más evaluaciones acerca de Flex Contact Center.